שליחת ההזמנה, הסוכן מאשר היכרות עם כללי התשלום וביטול ההזמנה, כמו גם היכרות עם הלקוח.
כרטיסים
המחיר של כל הכרטיסים הוא לא הנציבות
הכרטיסים משולמים לפי התעריף ותנאי סוכן החוזה ביטול נעשה על פי הכללים של חברת התעופה
שירותי קרקע ללא הטיסה
התשלום נעשה לפי הכללים הבאים אם, בזמן ההזמנה שלא צוין אחרת:*
- בעת אישור ההזמנה, תשלום מראש בסך 400 יורו לאדם, היתרה תשולם לא יאוחר מ -45 יום לפני מועד היציאה, אלא אם צוין אחרת. *
- הזמנות מעל 2,500 $, מראש 30 $, ללא קשר לתנאי החוזה של הסוכן ואת תאריך תחילת הסיור אלא אם צוין אחרת. *
- הזמנות להציב מוטלים / בתי מלון של הרפובליקה של בלארוס, אוקראינה, רוסיה ישולם במועד אישור של הסוכן / הלקוח במלואו, ללא קשר לכמות ההזמנה ואת תאריך ההגעה, אם צו מציין אחרת . *
התשלום מזהה את הזיכוי של כל דמי שניתנו שירותי נסיעות לחשבון החברה / במזומן במשרד.
שירותי הקרקע מתבטלים בהתאם לכללים הבאים:
מועד הביטול יהיה מועד קבלת ההודעה בכתב כי הביטול יתקבל בעבודה באמצעות דואר אלקטרוני. דואר, פקס.
- ביטול לאחר אישור ועד 45 ימים - 49 יורו לאדם, אם בזמן ההזמנה לא צוין אחרת *
- ביטול 45 - 30 יום לפני ההגעה 30 מעלות הכוללת של ההזמנה אם, בזמן ההזמנה שלא צוין אחרת *
- ביטול 29 - 14 ימים לפני ההגעה 50 מעלות העלות הכוללת של ההזמנה אם, בזמן ההזמנה שלא צוין אחרת *
- ביטול פחות מ -13 יום לפני ההגעה 100 משווי ההזמנה אם, בזמן ההזמנה שלא צוין אחרת *
* לידיעתך, הכללים עשויים להשתנות בהתאם לעונה, לעונה ולגורמים אחרים. אנא בצע את ההליך המדויק של תשלום וביטול כדי לציין בכל הזמנה.
חבילה מלאה של שירותי הקרקע הטיסה
חבילות שנבנו על טיסות קבוצתיות ישולמו לפי הסדר הבא:
בעת ביצוע ההזמנה יחוייב פיקדון שאינו ניתן להחזרה בסך 200 יורו לאדם, היתרה תשולם לא יאוחר מ -45 יום לפני מועד היציאה, אלא אם צוין אחרת. *
אם בוטל יותר מ 45 ימים לפני עזיבתו 200 € לאדם
אם בוטלה 45 ימים ולאחר מכן 100% מערך ההזמנה
החבילות שנבנו על טיסות שאינן קבוצתיות משולמות ומבוטלות על פי כללי הכרטיסים ושירותי הקרקע. (ראה לעיל)
הוראות כלליות:
- I. הצדדים מכירים בכך שמפעיל הסיור פועל אך ורק כסוכן לחברות תעופה, בתי מלון, תחבורה, חברות שיוט המספקות שירותים רלוונטיים ולכן אינו אחראי לכל פגמים או ליקויים בהפעלתן של חברות תעופה, בתי מלון וחברות אחרות המספקות שירותים רלוונטיים שירותים, וכן חברות הובלה.
מפעיל הסיור תורם לסכסוכים נפתרים במקרה שהם נובעים במתן השירותים המסודרים. למפעיל הסיור יש זכות להגדיל את עלות השירותים עקב עלייה בתעריפי ההובלה, שינויים בעלות הטיסה (למעלה מ 5% - מהתעריפים הנוכחיים בעת אישור החשבונית) על ידי הגדלת מחירי שותפים בארגון הסיור, הצגת מסים חדשים או הגדלת מסים או תשלומי חובה אחרים, שינוי המטבעות הלאומיים וכיו"ב. נסיבות אובייקטיביות.
למפעיל הסיור יש את הזכות לבטל את ההזמנה / ההזמנה שאושרה בעבר במקרה של ביטול הטיסה של חברת התעופה או נסיבות אובייקטיביות אחרות, ופיצוי ההפסדים של הסוכן מוגבל לעלות ההזמנה ששולם על ידי הסוכן. במקרה של סירוב של תייר / סוכן לקבל שירותי תיירות עקב ההתרחשות בארץ שבה עוקב התייר, מצבים הקשורים לאיום האפשרי על חיי התייר, כגון: שיטפונות, מגיפות, מעשי טרור, אסונות טבע וכו '. כי הם לא מוכר כוח עליון רשמי אשר אינם מפריעים בפועל מתן שירותי תיירות לתייר, מפעיל סיור עושה כל מאמץ כדי למזער את העונשים של השותפים בארגון הסיור.
- II. הסוכן והלקוח הפרטי אחראים לבדיקת תוקפו של הדרכון.
- III. האחריות של הסוכן לתקן נתוני לקוחות, שם, שם משפחה, נתוני דרכון בעת ההזמנה
- IV. אטלנטיס נסיעות אינו אחראי על אי מילוי תנאי הצו עקב כוח עליון: מלחמות, שביתות, אסונות טבע, אסונות סביבתיים ואסונות מעשה ידי אדם וכו
- V. עיבוד ההזמנה הוא בין 2 ל 48 שעות עבודה של קבלה על ידי סוכן של תגובה בכתב מהחברה אטלנטיס עם קבלת הבקשה.
- VI. התוצאות של הלקוח / סוכן הכרטיסים והשוברים יהיו לא יאוחר מיום 1 לפני העזיבה.
-
VII. הסוכן הטיל קנס של 100 (מאה) אחוז מהעלות הכוללת
מוצרי תיירות במקרה של הנסיבות הבאות:
- העדר ביטול של סוכן הנסיעות
- את חוסר התשלום על ידי הסוכן בהתאם ללוח התשלומים
- היעדר תיירים בטיסה
- VIII. כספים שלא ינוצלו על ידי הלקוח לא יוחזרו
- IX. התביעות יתקבלו רק בכתב בדוא"ל.
כתובות: cs@atlantistravel.co.il и spa@atlantistravel.co.il.